Detailní srovnání a recenze sluchátek Trust Sonin Kids a HP Business Headset v2. Porovnejte si provedení, design, audio vlastnosti ale i další důležité parametry a funkce, které vám usnadní výběr těch správných sluchátek pro vás. Našim cílem je vám pomoci najít sluchátka, která budou nejvíce odpovídat vašim potřebám.
DESIGN A ROZMĚRY | Trust Sonin Kids | HP Business Headset v2 |
---|
Typ produktu | Sluchátka - s kabelem - 3,5 mm jack | Headset - s kabelem | |
---|---|---|---|
Výška | - | 25 cm | |
Šířka | - | 8.3 cm | |
Hloubka | - | 18 cm | |
Hmotnost | - | 459 g | |
Barva | Kamufláž v džungli | Pouštní kamufláž | Růžová barva | - | |
Ochrana (odolnost) | Ochrana sluchu | - | |
Design | Děti | - | |
Doporučené použití | Přenosná elektronika, počítače | Počítač |
KVALITA ZVUKU | Trust Sonin Kids | HP Business Headset v2 |
---|
Provedení sluchátek | Okolo uší (Full size) | Okolo uší (Full size) | |
---|---|---|---|
Nastavitelná čelenka | Ano | - | |
Typ připojení | Kabelové (wired) | Kabelové (wired) | |
Funkce omezení hlasitosti | Ano | - | |
Režim zvukového výstupu | Stereo | Stereo | |
Frekvenční rozsah | - | 100 - 12000 Hz | |
Celkové harmonické zkreslení (THD) | - | 3% | |
Citlivost | - | 100 dB | |
Membrána | - | 28 mm | |
Ovládání hlasitosti na kabelu | Ano | - |
MIKROFON | Trust Sonin Kids | HP Business Headset v2 |
---|
Typ | - | Boom | |
---|---|---|---|
Celkové harmonické zkreslení (THD) | - | 3% | |
Citlivost | - | -44 dB |
OVLÁDÁNÍ | Trust Sonin Kids | HP Business Headset v2 |
---|
Ovládací prvky | Hlasitost | Hlasitost, zapnutí/vypnutí mikrofonu |
---|
KABEL | Trust Sonin Kids | HP Business Headset v2 |
---|
Typ kabelu | Kabel pro sluchátka | Headset kabel - 2 m |
---|
KONEKTOR | Trust Sonin Kids | HP Business Headset v2 |
---|
Typ konektoru | Sluchátka (mini-phone stereo sluchátka 3,5 mm) | Sluchátka (mini-phone stereo 3,5 mm) Mikrofon (mini-phone 3,5 mm) |
---|
OSTATNÍ | Trust Sonin Kids | HP Business Headset v2 |
---|
Záruka výrobce (servis a podpora) | Omezená záruka - 2 roky | Omezená záruka - 1 rok |
---|