Detailní srovnání a recenze sluchátek Urbanears Hellas a JLab Audio JBuddies Studio Kids. Porovnejte si provedení, design, audio vlastnosti ale i další důležité parametry a funkce, které vám usnadní výběr těch správných sluchátek pro vás. Našim cílem je vám pomoci najít sluchátka, která budou nejvíce odpovídat vašim potřebám.
DESIGN A ROZMĚRY | Urbanears Hellas | JLab Audio JBuddies Studio Kids |
---|
Typ produktu | Sluchátka - bezdrátová - 3,5 mm jack | Sluchátka - Bluetooth - bezdrátová, drátová - 3,5 mm jack | |
---|---|---|---|
Barva | Rush | Černý pás | Týmová | Trailová | Modrá, grafitová | |
Design | - | Děti | |
Doporučené použití | Přenosná elektronika, telefon | Přenosná elektronika |
KVALITA ZVUKU | Urbanears Hellas | JLab Audio JBuddies Studio Kids |
---|
Provedení sluchátek | Na uši (On-ear) | - | |
---|---|---|---|
Nastavitelná čelenka | - | Ano | |
Skládací | - | Ano | JLab Audio JBuddies Studio Kids lze složit. |
Typ připojení | Bezdrátové (wireless) | Bezdrátové, s kabelem | |
Bezdrátová technologie | - | Bluetooth | |
Režim zvukového výstupu | Stereo | Stereo | |
Maximální vstupní výkon | 50 mW | - | |
Citlivost | 98 dB | - | |
Impedance | 60 Ohm | - | |
Maximální akustický tlak | - | 85 dB | |
Membrána | 40 mm | - |
OVLÁDÁNÍ | Urbanears Hellas | JLab Audio JBuddies Studio Kids |
---|
Ovládací prvky | Hlasitost, příjem/ukončení, přehrávání/pauza, další/předchozí skladba | - |
---|
KABEL | Urbanears Hellas | JLab Audio JBuddies Studio Kids |
---|
Typ kabelu | Kabel pro sluchátka | Kabel pro sluchátka |
---|
BATERIE A NABÍJENÍ | Urbanears Hellas | JLab Audio JBuddies Studio Kids |
---|
Typ baterie | - | Baterie do sluchátek - dobíjecí | |
---|---|---|---|
Výdrž baterie | - | 24 hodin |
KONEKTOR | Urbanears Hellas | JLab Audio JBuddies Studio Kids |
---|
Typ konektoru | Sluchátka (mini-phone stereo 3,5 mm 4-pole) | Sluchátka (mini-phone stereo sluchátka 3,5 mm) |
---|
OSTATNÍ | Urbanears Hellas | JLab Audio JBuddies Studio Kids |
---|
Záruka výrobce (servis a podpora) | - | Omezená záruka - 2 roky |
---|